Documenten en hand-outs Com@ModemDag 2024
Wij verzoeken u vriendelijk de link van deze pagina niet door te sturen naar mensen die niet zijn ingeschreven voor deze studiedag!
Modem dankt u voor uw deelname!
We zijn benieuwd naar wat jij van de studiedag vond. Mogen we daarom enkele minuutjes van je tijd vragen om het evaluatieformulier via de link hieronder in te vullen? Modem neemt je feedback graag mee bij de organisatie van volgende vormingen.
We zijn benieuwd naar wat jij van de studiedag vond. Mogen we daarom enkele minuutjes van je tijd vragen om het evaluatieformulier via de link hieronder in te vullen? Modem neemt je feedback graag mee bij de organisatie van volgende vormingen.
Handouts
Oplossingen die je zeker moet kennen
Wim De Backer, Kirsten Denis, Inge Piedfort
Ervaringsbeurs beurskrantje met een overzicht van de standjes
Gestalt taalontwikkeling en ondersteunende communicatiehulpmiddelen
Isabel Witters, logopediste
WAI-NOT, de Vlaamse website voor kinderen en jongeren met een verstandelijke beperking
An Van Haele, medewerker Wai-not
Gaat lezen moeilijk? Ga voor een luisterboek!
Diego Anthoons, teamverantwoordelijke communicatie en promotie luisterpuntbibliotheek
Brein-computer interfaces: wat kan al en wat gaat kunnen?
Arno Libert, CEO Mindspeaker BCI
Ondersteunde communicatie in de praktijk
Intse Boey, logopediste
Dag Panda - een online platform voor digitale dagbesteding voor en door jongeren met een beperking
Sofie Verbrugghe, coach digitalisering vzw Kompas
Digitaal en mediawijs aan de slag binnen welzijnsorganisaties: beleidstool en andere materialen
Davy Nys, expert digitale inclusie welzijn en mediapedagoog
Iedereen zou moeten kunnen gamen!
Paul Van der Made, HiPerks Foundation en ervaringsdeskundige
Ondersteunend spreken met je eigen stem, een introductie tot ‘message banking’
Bart Noe, Jabbla; Kamran Vahedi, SKIL; Griet Vanhee, Tobii Dynavox
Differentiëren met ICT
Annemie Op de Beeck, Evelien Goolaerts, pedagogisch ICT-coördinatoren, scholengroep Fluxus
Digitale verhalen interactief maken met sprekende voorwerpen, het I’m in Tales-project
Roos Sabo, Sine Vanhoutte, leerkrachten BuBaO, Centrum Ganspoel
Ondersteunend tekenen als vorm van ondersteunde communicatie
Inge Hamelink-Oosdijk, leerlingenbegeleider bij kinderen met taalontwikkelingsstoornissen
Wim De Backer, Kirsten Denis, Inge Piedfort
Ervaringsbeurs beurskrantje met een overzicht van de standjes
Gestalt taalontwikkeling en ondersteunende communicatiehulpmiddelen
Isabel Witters, logopediste
WAI-NOT, de Vlaamse website voor kinderen en jongeren met een verstandelijke beperking
An Van Haele, medewerker Wai-not
Gaat lezen moeilijk? Ga voor een luisterboek!
Diego Anthoons, teamverantwoordelijke communicatie en promotie luisterpuntbibliotheek
Brein-computer interfaces: wat kan al en wat gaat kunnen?
Arno Libert, CEO Mindspeaker BCI
Ondersteunde communicatie in de praktijk
Intse Boey, logopediste
Dag Panda - een online platform voor digitale dagbesteding voor en door jongeren met een beperking
Sofie Verbrugghe, coach digitalisering vzw Kompas
Digitaal en mediawijs aan de slag binnen welzijnsorganisaties: beleidstool en andere materialen
Davy Nys, expert digitale inclusie welzijn en mediapedagoog
Iedereen zou moeten kunnen gamen!
Paul Van der Made, HiPerks Foundation en ervaringsdeskundige
Ondersteunend spreken met je eigen stem, een introductie tot ‘message banking’
Bart Noe, Jabbla; Kamran Vahedi, SKIL; Griet Vanhee, Tobii Dynavox
Differentiëren met ICT
Annemie Op de Beeck, Evelien Goolaerts, pedagogisch ICT-coördinatoren, scholengroep Fluxus
Digitale verhalen interactief maken met sprekende voorwerpen, het I’m in Tales-project
Roos Sabo, Sine Vanhoutte, leerkrachten BuBaO, Centrum Ganspoel
Ondersteunend tekenen als vorm van ondersteunde communicatie
Inge Hamelink-Oosdijk, leerlingenbegeleider bij kinderen met taalontwikkelingsstoornissen